Elégedettségi garancia
elégedettségi
garancia
Évi 4

100 partnerünknek
Havi 1

300 megrendelés
Napi 25

000

db termék
Reklámajándék.hu Kft.
1991 óta

Reklámajándékok vállalkozásoknak

Nagy raktárkészlet - Gyors emblémázás

Pantone szerint az év színe - 20242023-12-15

Mit mond a Pantone erről a színről és a szín kiválasztásának hátteréről és mit mond ez számunkra, marketinggel foglakozók számára? Milyen benyomást és érzéseket vált ki a barack szín az emberekből és hogyan tudunk vele dolgozni a promócióink során? Nem utolsó sorban: hogy tudjuk leképezni ennek a színnek a használatát az emblémázott prémium és szóróajándékok területére. Vannak-e a reklámajándék nagykereskedések kínálatában barackszínű golyóstollak, sapkák, esenyők, táskák, amiket hímezhetünk, szitanyomhatunk, tamponnyomhatunk a saját céges üzenetünkkel?

A Peach Fuzz szín asszociációs köre

Az őszibarack színe finoman érzéki, egy szívből jövő árnyalat, ami kedvességet és gyengédséget áraszt, a közösség és az együttműködés üzenetét közvetíti. Ez a lágy, meleg és hangulatos szín kiemeli az ember közösségi iránti elköteleződésének vágyát, hangsúlyozza a másokkal való együttlét igényét és nyugalmat áraszt. A blossom/virágzás szó jut az eszünkbe, mert a barack szín - a rózsaszín és a narancs között - a kiteljesedést, a belső béke meglelését jelenti, ami hatással van a jólétünkre, a jókedvünkre és általában véve a világhoz való viszonyunkra. A modernitás színének tartják - az art deco is imádta - , mert szenzitív és édeskét hangulatot áraszt, ugyanakkor romantikusan elegáns, nem mellékesen egy elkötelezettség a vintage iránt.

Társadalmi elkötelezettséget is hordoz, a jóság, a szépség, az elegancia és a hagyomány iránt. A világ gyorsuló ütemben változik: fontos, hogy átértékeljük magunkban és meg is fogalmazzuk, hogyan akarunk élni és hogyan fejezzük ki gondolatainkat. A Peach Fuzz azt közvetíti, hogy a modern nyüzsgésben is találjunk szándékot és utat, hogy saját magunkkal harmóniába kerülhessünk és ezáltal aktív részei legyünk a meghitt emberi kapcsolatok hálójának.

Ez a nagyon természetes szín azt a tapasztalatot is közvetíti, amikor két kéz összeér: inspirálólag hat, hiszen édeskés illatok, természetes ízek és finom tapintás emlékét idézik fel - feltehetően a kozmetikai ipar és a gasztronómia marketingje imádni fogja.

A barackvirág szín használata reklámajándékként

Egy-egy kozmetikai márkán kivül nehéz példát találni arra, hogy a cégek a barackvirág színét választották volna a cégarculatuk meghatározó elemének. Mivel a reklámajándék nagykereskedők a cégek nagy tömegét szeretnék kiszolgálni, ezért olyan termékeket emelnek be a kínálatukba, amelyek színe sok-sok cégnek megfelel: a kék, piros, narancs, zöld a leggyakrabban használt színek, ennek megfelelően ezekből tartunk raktárkészletet legnagyobb mennyiségben. Minden gondra megoldást kínálnak a fehér színű termékek, hiszen fehér alapra bármilyen nyomat elhelyezhető. A barack szín azonban nagyon jól mutathat sötétékék vagy sötétzöld alapon is. Érdemes egy karakteres színt választani a halovány barack mellé, hiszen mégiscsak az lenne a marketingcél, hogy jól láthatóak legyünk. 

A Peach Fuzz szín kritikája

A Pantone azt állítja, ideje újragondolni a kapcsolatainkat és a világhoz való viszonyunkat is újra kell fogalmazni, mert az ember igenis társaslény és ez a púderes, derűs, édeskés-vidám szín hivatott a nyitottságunkat közvetíteni. Állítja, hogy a kedvesség #beKind! mindenek feletti. Nem dolgunk ugyan a világ minden baját magunkra venni, de hogy a mindennapok stílusa - és nem csak itt Közép-Kelet Európában - nem ebbe a púderes világba vezetnek, az biztosnak tűnik. Hogy mondja Hamlet? ?Kegyetlennek kell lennem, hogy kedves legyek? Hamlet nem volt és sose lesz a megosztás, a gondoskodás és a közösségi lét főhőse. De ha szigorúan csak a kedvesség szóra koncentrálunk - hiányzik ebből a gondolatból a mélység, a tartalom, nagyjából mindenféle szenvedély. Akkor ez vajon mennyire őszinte és jövőbe mutató?

Michelle Ogundehin, az Elle Decoration egykori főszerkesztője sokszor írt arról, hogy álságosan hype-oljuk az 1950-es évek Amerikájának világát, a barackszínű puha drapériákat, ami az elitet hízelgő félhomályban tartotta, mindent átitatott a vajas palacsinta vaníliás illata és a vastag smink divatja. Azzal, hogy a Peach Fuzz-t választották az év színének, a Pantone a passzivitást ünnepli - amikor 2024-ben a világnak igazán szüksége van a bátorságra és az őszinteségre - írja Ogundehin. 

Ha igaz az, hogy a Peach Fuzz "megragadja a globális korszellemet, a fogyasztói hangulat és hozzáállás kifejezéseként szolgál", akkor elég szomorú világ következik. Mert milyen szín is ez a halvány őszibarack? Egyszerre hiányzik belőle a remény vöröse, a narancssárga ellentmondást nem tűrése, de valójában a fehér negatív tere, üressége is. Nem őszinte és nem intenzív szín, és a társadalmi konvenciók által évszázadok óta elitistává kondicionált. Ellenben divatos. Maradjunk ennyiben.


Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2024

Logózott, emblémázott ajándékok cégeknek 33 év szakmai garanciájával
4 100 partnerünknek, naponta 25 000 emblémázott termék


Reklámajándék.hu Kft. © 1991-2024
Kapcsolatokat SzÉpítünk!
PHP: 0.220s | SQL: 0,028s | 2024-04-27 23:17:13